Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 0229-264650
  • info@burgerconsultancy.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Uw website nog klantvriendelijker maken

U kunt uw website helemaal aanpassen aan uw eigen wensen. Admin maakt dat allemaal mogelijk. En uit uw reacties blijkt dat 95% van u het gebruiksgemak 'vriendelijk' vindt. Daar zijn we blij mee.
Al moeten we daar wel bij vertellen dat het hier gaat om Admin van DossierNet-2.
Het gebruiksgemak van DossierNet-1 is dan ook niet vergelijkbaar met dat van DossierNet-2

Om uw website helemaal aan te passen aan uw eigen kantoorstijl kunt u de retourboodschappen (die uw klant ziet nadat hij een formulier heeft ingevuld) wijzigen in een klantvriendelijker tekst. Daar heeft 19% van gebruik gemaakt.

Retourboodschappen
Het is het overwegen waard:
'Vervelend dat u schade heeft gehad. We zullen onze best doen om voor u de overlast zoveel mogelijk te beperken. De gegevens die u zojuist hebt ingevoerd zijn inmiddels digitaal door ons ontvangen. En we gaan er direct mee aan de slag. Vergeet u niet het formulier te ondertekenen en in te sturen? Vriendelijke groet, Assurantiekantoor Janssen en Janssen.'

Klinkt al snel iets vriendelijker dan:
'Bedankt voor het doorgeven van uw schadegegevens. Wij zullen u spoedig van dienst zijn.' 

Toch?

Uw medewerkers voorstellen
Consumenten zien graag gezichten. Willen graag weten met wie ze zaken doen.
U kunt overwegen om vanuit Admin een extra scherm aan te maken met de naam 'Onze gezichten'. En daar foto's van u en uw medewerkers te plaatsen. Misschien met wat toelichting erbij?
Klik hier voor een voorbeeld.
15% van u heeft hiervan gebruik gemaakt.
En echt klantvriendelijk wordt het wanneer u vanaf die pagina bij iedere foto een 'mailto-venster' koppelt. Rechtstreeks mailen met die medewerker. Daar heeft slechts 3% gebruik van gemaakt.

Nieuws
U weet dat wij gemiddeld 24 keer per jaar actualiteiten op uw website plaatsen. Zo kan de consument zien dat uw website actueel is.
Maar u zou kunnen overwegen om zelf af en toe locaal nieuws toe te voegen. Of om een nieuwe medewerker voor te stellen. Dan wordt het nog iets meer uw website. Dat doet 36%.

Email-marketing
Daarmee zorgt u ervoor dat u met uw klanten in contact blijft. Ook zonder dat er schades zijn of adviesgesprekken. 78% maakt daar gebruik van.
Vanuit de DossierNet-module kunt u tal van koppelingen maken naar uw eigen website. Wanneer u straks dit scherm verlaat kunt u er meer over lezen door links onderaan te klikken op de button 'e-mailmarketing'

Responsmeting
Naast het vasthouden van het contact is een tweede doel dat u inzicht wilt hebben / krijgen in waar uw klant belangstelling voor heeft. Zodat u uw klanten meer gericht kunt benaderen. De responsmeting laat u feilloos zien wie heeft geklikt op (bijvoorbeeld) 'autopremies berekenen' en wie op 'actuele hypotheekrentes'. 

15% Gebruikt de responsmeting om inderdaad extra aan marketing te kunnen doen. Dat betekent overigens wel dat 85% met de resultaten (nog) niets doet. Wanneer u daar hulp bij wilt horen we dat graag. Even bellen met de helpdesk 024-3886998

Sluit dit scherm, waarna u terug komt in de nieuwsbrief.


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 14-10-2009. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.